Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Ett självporträtt

Det är någonting med mig på ett foto. Jag blir nästan aldrig bra på bild och jag ser inte riktigt ut som mig själv. Och när det handlar om självporträtt så får jag nästan aldrig till skärpan. Här har ni iallafall en bild på mig i min nya frisyr. Inte för att bilden ger frisyren rättvisa men ändå...


Kommentarer
Postat av: Ekke

Du kan ju alltid be någon att ta kort på dig och sedan säga att det var självporträtt ;)



Annars kan du ju alltid säga att det inte är meningen att skärpan skall vara rätt.



Keep up the good work fellow Motalian

2011-02-05 @ 20:00:48
URL: http://www.ekke.se
Postat av: Ella

det var fint på dej... =)



jodå, det flyter på nu... tror vi behövde gräla lite för att rensa luften... =p

2011-02-05 @ 22:43:33
URL: http://cuteelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback