Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









En bra bloggare

En bra bloggare är en sådan person som svara på frågor (och det ganska så omgående) och tar sig tid till att skriva ett ordentligt svar. Då blir jag glad.

Annars då? Jo, har en del saker att göra idag men lat som jag är så sket sig ju det totalt.
Tur att det finns en morgondag också.

Sen är frågan, ska jag eller ska jag inte träna idag? Skyndar jag mig på så hinner jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback