Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Träning vecka 32

Måndag: Gym ca 60 min.
Torsdag: Kort promenad med mamma, 15-20 min.
Fredag: Gym 90 min. Cyklade dit.
Söndag: Bingopromenad (udden runt) ca 35 min.

Det har inte blivit så mycket träning som jag velat och har planerat så jag hoppas att veckan som kommer går lite bättre. Och att jag inte äter lika mycket godis som jag gjort den här veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback