Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Suck.

Vad är det som gör att jag har så jäkla svårt att komma iväg till gymmet de veckor jag jobbar kväll? Hade planerat in 2 stycken "pass" nu i veckan (förutom lördag & söndag) men jag har inte kommit iväg en enda gång!

Jag sover gärna länge och har väldigt svårt att gå upp på morgonen vilket gör att jag bara får några timmars fritid så att säga. Men samtidigt så vet jag att jag hinner träna om jag verkligen bestämmer mig för det liksom.

Någon som har några tips på hur jag kan göra?. Det jag behöver mest är väl någon som drar mig upp ur sängen, packar gymväskan åt mig och drar iväg med mig till gymmet. Men jag är ju för gammal för en barnvakt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback