Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Idag

Morgon:
Ramla ur sängen med sömnstuckna ögon och ta en lång varm dusch. Sen jobb på det.

Förmiddag:
Jobbar...

Eftermiddag:
Jobbar lite till och sticker sedan och tränar på gymmet (och själv dessutom!) sen hem för att sedan bege mig på cykel (!) till affären ca 2 km bort medan lite regn föll från himlen.

Ikväll:
Legat i sängen och läst tidning samtidigt som jag smaskade på godis. Skulle göra så att räkningarna betalas av sig själva vid 00-slaget men icke sa Nicke, det gick inte.
Så nu ska jag redigera lite bilder och och se ett avsnitt av Pretty Little Liars efter det.

Senare ikväll:
Laga matlåda tills imorgon (krögarpytt) och sedan bädda ner mig innanför duntäcket och sova ända tills klockan ringer imorgonbitti 04:45.

Ska försöka få in Parlamentet och svara på kommentarer också men det förstnämnda får jag nog skippa och kommentarerna får vänta till... imorgon kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback