Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









En liten paus

Imorgon är semestern slut och det är dags att börja jobba igen. Tillbaka till vardagen med andra ord. Men för att jag inte ska fastna i mina dåliga rutiner igen så har jag bestämt mig för att ha internetförbud mån-torsdag. Under den tiden ska jag komma igång med att gå och lägga mig tidigare än vanligt, börja få en rutin på min träning så att inte gymkortet tickar och går utan att jag är på gymmet och så tänkte jag komma ifatt med alla bilder som jag ligger efter med.

Jag och kameran har inte varit vänner på sistone och varje gång jag öppnat photoshop så har jag börjat "må illa". Tänkte att det kanske hade något att göra med alla bilder som ligger orörda på datorn. Så jag tänkte tvinga mig ifatt och hoppas det blir bättre. Hur det nu skulle bli det när jag tvingar mig...

Dock har jag några undantag. Jag får gå in på facebook via mobilen och även twitter och instagram (för det är kul). Dessutom får jag uppdatera min brors hemsida och även min egen om jag får ändan ur...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi bestämde nån gång förra hösten att vi ville här ifrån efter att vi pluggat klart och Göteborg kändes som en lagom stor stad och jag gillar närheten till vatten och västkusten i allmänhet :) Nu har pojkvännen fått jobb där nere så det blir till att flytta dit redan nu. Har tur i och med att mina två bästa vänner med pojkvänner också ska/har flytta(t) dit.



Ja, Slottsskogen är mysig! Älgarna var inte jättespännande men det var lite kul att se dom på så nära håll faktiskt.



Vet känslan att varken orka fota eller redigera... Inte kul alls. Hoppas det går över snart. Internetförbud är en smart grej. Visst har du haft det innan? Har för mig jag läst det.. Funderar själv på att införa en teknikfri kväll i veckan. Känns som att hjärnan kan behöva en paus ibland.



Sorry, nu blev detta väldigt långt.. Hoppas du haft en fin måndag!

2011-08-08 @ 21:58:42
URL: http://subliminal.se
Postat av: Minna

Du kanske skulle prova samma sak någon gång och vara helt brutal istället? Tror det är lättare, helt ärligt ;-)

2011-08-12 @ 00:14:09
URL: http://mysopranolife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback