Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Babbel

Skulle gått HLR-utbildning på jobbet idag men det blev inställt på grund av sjukdom.
- Får inte lära mig något. + Jag behöver inte komma tidigare till jobbet.

Jag skulle åka och träna idag men det känns som att jag håller på att bli sjuk. Vilar upp mig till imorgon istället. Tänkte ta en promenad ute istället men det regnar så det är inte värt det, kanske blir jag sjuk på "riktigt" liksom.

Borde redigera bilder, diska och hänga upp kläder i garderoberna men istället sitter jag och slöläser bloggar. Men det byts ut mot en dusch snart och matlagning så att jag hinner det också innan det är dags för jobb.

Undra vad brevbäraren kom med för något nyss. Jag brukar inte få post/reklam.

Sabina ville ha min portkod för hon ska tydligen komma och lämna något ikväll när jag jobbar). Undra om det är till mig (det borde det vara för hon känner ingen annan i huset) och vad det är. Jag är lite misstänksam må jag säga...

Äsch, dags att se vad som hamnade i brevlådan och jag hinner nog läsa några fler bloggar innan det är dags att duscha och laga mat...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: nja jag vet inte om den är värd att se på bio tyvärr. Skådespeleriet är ju sådär, men storyn är väldigt bra.



Såg på twitter/instagram att du fått godis, antar att det var från personen du skriver om här. Roligt att få en liten överraskning bara sådär! :)

2011-08-31 @ 16:52:53
URL: http://subliminal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback