Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Ralf Karlstedt + Prince Tagg = Elitloppet

Kan inte riktigt fatta att det är sant! Jag fick ett samtal av min mammas pojkvän förut som sa att min pappa ska vara med i Elitloppet(!!!). Sveriges största, en av världens största travlopp.
Ralf Karlstedt och Prince Tagg. Lägg dom namnen på minnet! :)



Bildlänk
Information 1
Information 2,

Heltsjukt! Jag är så glad för pappas skull! Tänk att en av hans drömmar går i uppfyllelse, det är helt fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Kim Gaines

Hej!



Skickar en hälsning från familjen Gaines, min man Göran är en av delägarna av Prince Tagg! Oj, vad det här är stort eller hur?

2011-05-05 @ 10:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback