Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Lite grubblerier denna fredag

Jag tittar ut och ser att solens strålar har nått min balkong och tänker att jag ska sätta mig och sola lite i vårvärmen. Men ska bara läsa en blogg först.
Jag tittar upp igen och strålarna har nu byts ut mot blåst. Jag ställer klockan och lägger mig i sängen för att sova en stund, ljudet av dropparna från himlen hörs lite smattrande på fönsterbläcket. Det skorrar i väggen av blåsten och jag stänger ögonlocken...


Jag har precis vaknat efter en välbehövlig powernap. Vill sova mer men eftersom jag ska upp tidigt imorgon så vore det bra att kunna sova ikväll också, även fast det inte brukar vara några problem.
Jag ska nämligen jobba imorgon... igen. Det blir en väldigt lustig jobbevcka det här då jag var hemma måndag och tisdag, jobbade dag onsdag och torsdag, dock bara till 09:00 på torsdagen. Åkte hem och sov i 3 timmar, var tillbaka på jobbet 14:50 och jobbade till 23:30. Åkte hem, duschade & sov och sen tillbaka till jobbet vid 07:00 imorse och jobbade till 12:30. Ska som sagt även jobba imorgon mellan 06-14. Hujeda mig.

Sen har jag helg men har lite problem vad jag vill göra då. Efter jobbet imorgon så ska mamma och jag troligtvis träna en stund. Sen måste jag hem och tvätta. Sen är frågan om jag ska till en bekant på kvällen där det vankas fest eller om jag ska åka in till en kompis i Linköping och kolla på film. Helst av allt skulle jag nog vilja vara hemma då det känns som om jag håller på att bli förkyld.

Nåja, det blir nog bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback