Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Hur många lingon finns det i världen?

Idag har jag varit på bio med min älskade mormor, vi såg den där Hur många lingon finns det i världen.
Ni som känner mig vet att jag inte är så förtjust i svenska filmer (trots att det finns en del bra) men den här var varken långtråkig eller dåligt gjord utan den är helt klart en film jag skulle kunna tänka mig att se igen.

Har du inte sett den så tycker jag att du ska göra det, den är värd pengarna för att se den på bio.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback