Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Funderingar

Jag funderar på att köpa det här studiosetet från Kaffebrus. Men jag har aldrig varit i en studio eller använt blixtar eller så överhuvudtaget. Det kanske är bättre att köpa en vanlig extern blixt till kameran och öva med till en början och sen se om jag ens har nytta av ett studioset.

Dessutom vill jag uppdatera min kamerautrustning med bl.a. ett objektiv som kostar många tussenlappar fler än vad det här setet kostar...
Det här med beslut är svårt. Hur ska jag göra...?




P.S. Önskelistan är uppdaterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback