Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Film - 12 månader

Förra året så kollade jag inte alls på så mycket film som jag gjorde förr i tiden. Därför tänkte jag att i år är det dags att uppdatera mig på filmfronten. Det har gått sådär de här första månaderna och idag kom jag på ett sätt att se mer film på.


Varje månad i ett års tid så ska jag se minst 4 filmer med början i maj. Och för att göra det lite mer speciellt så kör jag ett tema där jag varje månad ska se 4 filmer av en viss skådespelare/skådespelerska.

Har ni några förslag på vilka? Skriv gärna en kommentar och berätta.
(Och du får gärna vara med på den här "utmaningen".)


Kommentarer
Postat av: Emelie

vet inte din smak på film.. men här är lite vad jag tyckte om film 2009-2011

"Coraline"

"Monsters vs Aliens" komedi

"Time Traveler Wife" drama fanasy

"Inglourious Basterds" krig.

"9" drama anime

"Dorian Gray" drama

"Cloudy with a Chance of Meatballs" komedi

"Whip It" komedi

"Agora" drama

"Planet 51" komedi

"Mr Nobody" fantasy, drama

"Mary and Max" drama

"The lovely bones" är väldigt bra dramafilm..

"Dear John" är med en drama

"shutter Island" är en bra thriller

"alice in wonderland" fantasy

"Diary of a wimpy kid" komedi,

"kick ass" komedi

"robin hood" drama

"karate kid" drama

"cyrus" komedi

"avatar" fantasy.. inte de blå..:)

"Despicable Me" animerad komedi

"The Sorcerer's Apprentice" fantasy. drama

"salt" action

"Charlie St Cloud" drama

"Easy A" komedi

"The Experiment" thriller. och hemsk..

"Social Network" komedi drama

"It's Kind of a Funny Story" komedi

"Life as we know it" komedi

"Megamind" komedi.

"Love and other Drugs" drama

"tangled" komedi

"Black Swan" drama

"The Tourist" drama

"Rango" komedi

"Red Riding Hood" fantasy

"paul" fanasy komedi



haha ser ut som om jag inte gjort annat än kolla på film.. :)



hoppas någon duger :P



2011-04-18 @ 01:40:53
URL: http://momemelie.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag föreslår filmer med Gösta Ekman och Meryl Streep. Fast kanske inte i kombination :)

2011-04-18 @ 16:19:09
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback