Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Jag är...

... trött, orkeslös, bortdomnad och något jag inte kan sätta fingret på.

Jag sover alldeles för lite, börjar bli förkyld och måste få mer självdisciplin.

Det kommer att eka tomt här ett tag till...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det var tråkigt att höra! Hoppas du känner de bättre snart. :)

2010-09-14 @ 12:09:23
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoppas du känner dig bättre snart (men det brukar gå över). Jag ville tacka för din fina presentation och för att du läser min blogg, det betyder mycket för mig. Det är inte lätt att veta vart man hör hemma eller vart man har sin plats i den här stora världen, jag försöker hitta mig själv i Barcelona, men undrar om jag någonsin kommer att göra det. ibland vill jag nog inte det heller, för att är rädd för att livet tar slut om man vet... (babbel) men det var ett steg värt det alla gånger om (och det är inte så svårt som man kan tro)



PUSS!

2010-09-16 @ 16:13:09
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback