Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Detta köpte jag...

Det här (+ en 5 krona) fick jag för mina 50 öringar. Tyvärr får jag ju inte äta innan klockan 00:00 (då det blir fredag) men jag hoppar nog över den "regeln" ;)


Kommentarer
Postat av: ilhana

MUMS geisha

2010-10-01 @ 23:58:09
URL: http://sorandom.org/
Postat av: Anonym

ja ha ska du frossa i godis blir lite avis mvh Nicke

2010-10-02 @ 20:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback