Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Dagens - Toast

En vän skrev till mig på msn att det är dags att jag uppdaterar bloggen. Och det har hon ju faktiskt rätt i.
Jag har nu flyttat till egen lägenhet och just nu är det snudd på kaos, kartonger och pryttlar överallt. Men jag kommer nog iordning snart ändå...

Jag börjar bloggandet lite kort med dagens godaste (som inte alls såg gott ut på bild) :


Toast - en med kalkon och 2 stycken med kalkon och kyckling. Det blev lite torrt trots att jag tog smör utanpå så jag gjorde lite sallad och gurka för att göra det lite mindre torrt. Men gott som bara den var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback