Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Återkommer

Jag funderar sakta men säkert på att börja blogga igen. Först ska jag bara tänka ut en bra bloggdesign som jag är 99% nöjd med. Det kan tyvärr ta ett tag till...
Så därför tänkte jag fråga er och hjälpa mig en bit på vägen...

Ska layouten vara mörk eller ljus?

Kommentarer
Postat av: ilhana

LJUS. och skaffa domän! puss

2010-09-29 @ 13:31:20
URL: http://sorandom.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback