Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Sova bör man annars dör man

Jag förstår inte vad som hänt. Idag gick jag upp 11:58, 11:58!!!
Dagen blir så kort då eftersom jag jobbar kväll den här veckan. Jag som skulle göra mycket idag, eller ja, jag skulle åka och träna eller ta en promenad och så diska dårå. Men nu blir inget av det gjort (för jag är lat och behöver min "slappetid" innan jobbet. Måste börja tänka på att börja laga mat snart också, så att jag inte blir så där illamående hungrig på jobbet. För det är inte kul...

Blev inga droppbilder igår förresten, inte för att jag var lat utan mer för att jag glömde bort det i allt bakande, smoothie-görande och fylla i luft i däcken - åka till Carlsund och beställa biltid - åkandet. Och det faktum att vi skulle vara på jobbet minst 10 minuter tidigare för att det var möte.
Så vi får se när det dyker upp bilder på dropparna...

Förresten så bokade jag tågbiljetter till Göteborg för ca 25 minuter sedan. I december åker jag dit och det ska bli kul med Jul på Liseberg och födelsedagsfirande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback