Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Önskeinlägg - Allround objektiv

Bilderna och priserna på objektiven är tagna från Cyberphoto.se.
Jag vill byta ut mitt kitobjektiv (Canon 18-55) till ett bättre objektiv med fast bländare. Något av dessa vill jag ha men vet inte jag vill ha mest. Så då kan man ju vara lite ekonomisk och kanske köpa den billigaste...



10 1. Tamron AF SP 28-75/2,8
2. Canon EF 24-105/4L
3. Canon EF 24-70/2,8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback