Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Min dag

Bestämde mig för att dokumentera min dag. Här kommer den (en del av den).



Gick upp senare än planerat och ville ligga kvar. Det var ju så varmt och skönt!



Diskberget blev diskat.



Gott med frukost! Ett ägg med kaviar och vanilj yoghurt.



Ner till tvättstugan för att tvätta.



Försöker fota vattendroppar. Resultat kommer, förhoppningsvis är det skärpa på åtminstone EN droppe...



Äter mat och går tillbaka till barndomen och ser Skönheten och Odjuret. Jag gillade den inte så mycket när jag var mindre men den är inte så tokig.

Sen blev det inga mer bilder eftersom jag somnade på soffan. När jag vaknade orkade jag inte att dokumentera resten av dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback