Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Layout och förklarande

Det må vara höst och vinter där ute men här inne på bloggen så minns vi tillbaka till sommaren och värmen. Därav denna sommarlayout. Att det var den enda bilden jag hade som passade de färger jag ville ha behöver vi ju inte låtsas om.

Nu ska allt vara och se ut som det ska med layouten och länkar osv. Säg gärna till om det är något som är eller ser tokigt ut :)

Utifall ni vill veta och för att göra det lättare för mig så tänkte jag beskriva vad som hamnar under de olika kategorierna. Jag hoppar fotokategorin för den är ju rätt självförklarande.
  • Text
  • - text utan bild helt enkelt
  • Ord och bild
  • - Vardagliga händelser med tillhörande bild
  • Motions pictures
  • - Youtubeklipp, film, tv serier
  • Personligt
  • - Handlar om mig, det kan t.ex. vara min dag eller minnen
  • Vill ha
  • - Min önskelista kanske man kan säga
  • Dagens
  • - Dagens mat, låt osv.
  • Hus och hem
  • - Där jag bor, inredning och prylar
  • Övrigt
  • - Sånt som inte riktigt passar in men som borde ha en kategori ändå
    Resor
  • Sverige
  • - Små resor i Sverige
  • Jorden runt
  • - Mina besök ute i världen
  • Resor
  • - Resemål jag vill besöka eller platser som verkar intressanta att åka till
    Www
  • Bloggen
  • - Sådant som rör bloggen
  • Inspiration
  • - Det som inspirerar mig

Kommentarer
Postat av: ilhana

ser ju ursnyggt ut! KEEP!

2010-10-25 @ 11:38:44
URL: http://sorandom.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback