Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Jag är dödens trött!

Idag fick de som ville gå lite tidigare från jobbet och självklart så tog jag tillfället i akt att gå därifrån. Alltid skönt att få komma hem tidigare än planerat!
Jag jobbade dag den här veckan och jag hatar att gå upp tillräckligt tidigt för att hinna till jobbet innan klockan 06:00! Så nu sitter jag här och är hur trött som helst. Orkar inte göra någonting, inte ens gå och kissa... och då är det verkligen illa.

Dock så orkade jag möta upp mormor inne i centrum idag. Vi gick lite i affärer och så tog vi en fika. Jag åt bakad potatis med kycklingröra så man kanske ska säga att jag åt en lunch istället. Gott var det iaf men inget kommer någonsin att gå upp mot Hugos bakade potatis med kycklingröra som de hade förut. Synd.

Det blev en del köp på stan, tyg till en köksgardin som mormor är snäll och syr åt mig, mascara, det på bilderna, vantar och en vit klocka (jag använder inte klocka men den är är snygg och den kostar bara 99 kr på Clas Ohlson så jag var tvungen att köpa den).

Stannade även på Östenssons och köpte bröd, mjölk och ägg (attans, glömde smöret!) innan jag cyklade hem. På hemvägen så åkte cykelkorgen i backen men äggen klarade sig som tur var. Inte nog med att bakhjulet på cykeln är knäppt, nu har jag ingen cykelkorg heller. Dagen då jag köper en ny cykel börjar närma sig...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Oj, vilka arbetstider du har! Jag skulle nog inte orka vara på jobbet innan kl 6. Haha. :D



Det har varit svårt att välja mellan mina jobb, som jag skrev om i bloggen. Det är synd att det ska vara så svårt att veta vad man vill göra...

2010-10-10 @ 11:39:56
URL: http://www.bokblomma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback