Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Iphone

Ända från början så hade jag bestämt mig för att jag inte ville ha en Iphone. Varför vet jag inte riktigt men jag antar att det är för att det enda jag behöver på en mobil är att kunna ringa och sms:a med den. Jag har aldrig intresserat mig för att kunna gå in på internet osv.
Men nu börjar jag faktiskt att ändra mig litegrann... om inte annat för att appen Instagram finns...

Har du/ni en Iphone? Skulle du vilja ha en, varför/varför inte?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag har ingen iphone och vill inte ha nån heller. Jag behöver helt enkelt ingen. Jag är som du, behöver bara ringa och sms:a och ta ett och annat kort, så varför lägga ner en massa pengar på en mer eller mindre onödig teknikpryl?

2010-10-31 @ 20:59:13
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/
Postat av: Ellie

Det är nåt av det bästa köpen jag har gjort, men så gillar jag sociala medier som tex. twitter som jag använder. Dessutom är just Instagram så himla bra! Annars gillar jag det här med alla roliga appar som finns. Jag är inte så tekniknördig av mig och tvekade väldigt länge innan jag beställde. Och det har jag inte ångrat. :)

2010-11-01 @ 08:17:23
URL: http://locksley.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback