Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Idag

Ännu ett inlägg utan bild. Lite tråkigt men så är det när man inte har en sladd man kan koppla mellan datorn och mobilen...

Idag har varit en bra dag. Det känns bra. Gick en promenad till tågstationen. Det var underbart ljus på ett ställe jag skulle vilja fota porträtt på. Jag tog kort med mobilen för att visa er. Men det går ju inte.

Promenaden tog 60 min. På vägen hem där jag gick på min gata så träffade jag grannen. Vi stannade och pratade en stund, det var trevligt. Jag ser inte mina grannar så ofta, man bara hör dom ute i trappan då och då. Eller när grannen visslar så det hörs genom alla väggar.

Ska snart äta lite korv med bröd. För det är torsdag idag och jag jobbar kväll. Det är alltså pizzakväll på jobbet. Är inte sugen men orkar inte laga ordentlig mat och göra mackor till kvällen. Kanske blir det kinamat istället för pizza. Vi får se.

Mitt hår är lockigt och fult efter duschen efter promenaden. Men jag gillar att det är lockigt, synd att det är fult bara. Kanske plattar jag håret rakt, eller kanske inte. Det får tiden utvisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback