Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Hemgång

Jag tänkte testa det här med tidsinställda inlägg så hoppas det funkar.

Precis den här minuten slutar jag och ska snart ta cykeln och cykla hem. Jag kommer säkert att frysa, nu när det är höst och allt.
Jag återkommer förhoppningsvis imorgon med lite dropp bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback