Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Gårdagen

Igår åkte jag in till Linköping och gick på stan med Debbi. Trevligt att se henne igen vilket borde göras oftare! Vi gick till Expresso House där vi fikade. För mig blev det blåbärspaj och jättegod varm choklad med grädde som inte var så varm. Men god var den ändå.
Lite shopping blev det också och två timmar senare lämnade jag Debbi i stan och åkte ut till Tornby och shoppade för alldeles för mycket pengar.


En vit ram, skurhink, disktrasa, två glasflaskor, "minibyrå", kakeldekor, betongborrar (till morfar om han vill ha), en film, två Wii-spel, 4 äggkoppar, muffinsformar, läppglans, ficklampa, 4 engelska pocketböcker, foppatofflor (ska jag ha i Brasilien) och ett par svarta... boots.
Köpte även en del saker som inte är med i bild. Nämligen ett skaft, en stark arbetslampa, julklapp till mamma, plastbyttor, ljus och även ljus till mamma.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det var inte en dålig shoppingtur du!

2010-10-30 @ 15:09:29
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback