Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Ett kalas med kakor

Jag tog bilen och körde till Sala i söndags. Såg inte så mycket av staden utan satt i en vindsvåning vid torget de 2-3 timmarna jag var där.

Jag var nämligen bjuden på kak-kalas av en kompis som jag tyvärr inte ser så ofta. Så jag kunde inte missa tillfället att träffa henne en stund och samtidigt äta lite massvis med kakor och andra onyttigheter.









I det här inlägget försvann visst både text och bilder så jag skrev om det och fixade bilderna på nytt.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad har hänt med bilderna? Jag kan inte se dem längre! Ville vidarebefordra till de andra som bakat :)

2010-10-20 @ 21:30:11
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/
Postat av: K a j s a j i

Sv: Ja, båda färgerna passar in. Blir nog valnöt ändå :)



Förresten så blev jag sjukt sugen på småkakor nu när jag såg det här inlägget! Jag ska också anordna kak-kalas :)

2010-10-24 @ 07:30:07
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback