Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Vardagligt

Idag lyckades jag få sår på vänsterhandens tumme på morgonkvisten och efter lunch lyckades jag "skära" av en bit hud av högerhandens långfinger. Hur lyckas jag?!

Det var nästan så att jag råkade somna idag igen. Eller jag somnade faktiskt och sov i ca 15 minuter när jag helt plötsligt vaknade till liv igen. Så jag satte på mig massa kläder och cyklade iväg till Maxi för att handla. Det blåste typ storm och jag hade medvind dit och motvind hem, det sistnämnda var jobbigt. Var är min kondition liksom?

När jag kom hem åt jag dessa goda mackor (!) framför How I met your mother.


Nu ska jag se ett avsnitt av Nikita och kanske kanske så dyker det upp droppbilder lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback