Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









The road home


Kommentarer
Postat av: Ella

fräna bilder... =)



haha... jag hade glömt bort dem... skäms ja, du får gärna göra om det lite grann... men jag har problem med att kunna betala på ett tag... =/ i o med att Henke tog föräldraledigt tidigare än tänkt så blev jag utan ersättning... så först i januari kan jag börja få ersättning från försäkringskassan om jag inte får jobb innan dess... vilket jag ärligt talat hoppas att jag inte får... nu är det så nära till dess att jag kan få börja en utbildning genom af... det känns smartare att gå en utbildning som koncentrerar sig på arbetsmarknaden än att ha ett jobb som jag kanske bara har en månad eller två... har jag utbildningen så kan jag ju hålla mej kvar på jobbet... ;-)

2010-11-24 @ 22:33:43
URL: http://cuteelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback