Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Sömn

Jag orkade inte blogga igår. Eller rättare sagt jag prioriterade bort det. Så på sätt och vis var jag väldigt duktig igår. Lite datortid och massa tid till att panta burkar (jobbets), handling av "mat", promenad, äta smörgås, sova en stund innan man blev väckt av mamma som ringde, smootie-görande och sen en dusch, diskning och tv-tid. Sen blev klockan 22:39 och istället för att blogga så läste jag ett kort kapitel i en bok och sen sömn.

Idag har jag varit mindre duktig. Istället för att cykla till gymmet direkt efter jobbet så åkte jag hem och sov för jag var sjukt trött! Bad mamma ringa och väcka mig 16:20 och sen halv fem igen om ja inte hade ringt tillbaka och sagt att jag var uppe. Mamma ringde inte utan det var Putte istället. Men gick jag upp halv 5? Självklart inte! 17:38 stod klockan på när jag vaknade. Hade en "otäck" mardröm också på sätt och vis.

Men jag ska nog åka iväg och träna iaf. Snart. Ska bara äta en smörgås först för min mage kurrar. Och så ska jag väl piggna till lite också tror jag allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback