Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Bloggtips

Jag trillade in på den här bloggen (via Ellie) igårkväll. Jag tycker att texten är väldigt fyndig på något vis och det är en blogg jag kommer besöka fler gånger.
Iaf, idag på jobbet berättade jag en del av texterna till en jobbarkompis och kom då på en egen "konversation". Den kanske inte är så bra men så här löd den:

Talare 1: Nämen är du här?! Världen är allt bra liten!
Talare 2: Aa, i alla fall i jordglobsformat.

Här är en bild från den där bloggen:


Kommentarer
Postat av: Ellie

Haha, åhh! Den lyckas verkligen alltid pigga upp mig. Illustrationerna kan vara så pang på också. :)



Och din konversation var inte dum alls!

2010-11-19 @ 10:57:56
URL: http://locksley.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback