Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Årets andra snö

Jag vaknade upp till ett vinteryrväder utanför fönstret. Inte så kul med tanke på att jag måste lämna min trygga lägenhet idag. Hade helst velat stanna hemma, krypa ner i soffan med duntäcket och titta på en film eller två. Gärna med lite choklad till men det går ju inte...


Istället ska jag göra mig iordning, göra kvällsmackor och bege mig ut i "stormen" till jobbet. Frågan är om man ska gå, cykla, eller ta bilen som har sommardäck på sig. Tål att tänkas på...

Men först blir det mat.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Här i Malmö har vi som tur är inte fått någon snö och jag försöker hoppas att det inte ska komma någon alls. Men sån tur har man ju väldigt sällan haha.

2010-11-10 @ 19:07:00
URL: http://www.eldawand.org/x

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback