Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Min midsommarafton

Såhär såg min midsommardag ut:
Vaknade senare än tänkt. Åt jordgubbar med grädde till frukost sen så gjorde jag en tårta. Den blev rätt så god om jag får säga det själv, lite väl mastig bara kanske.

Sen gjorde jag en midsommarkrans med mamma och vi måste nog göra fler innan de blir perfekta, haha. Sen cyklade vi in till hamnen där det blåste men med en god glass så gjorde det inte så mycket.
Sen cyklade vi hem och åt jordgubbar och så tårtan med mousserande vin. Och nu sitter jag här.

Vad som händer ikväll får ni inte veta.
Hur har ni haft det idag?






Kommentarer
Postat av: Ellie

Roligt med ny blogg :) Och fina bilder! Hoppas även resten av midsommarkvällen var fin!

2010-06-26 @ 13:07:52
URL: http://locksley.nu
Postat av: Hannah

Jättefina bilder, och nya bloggen ser bra ut :)

2010-06-26 @ 14:32:49
URL: http://www.eldawand.org/x/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback