Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Förnyelse

En natt för ett tag sedan så bestämde jag mig för att skaffa en ny blogg. Om det var för att jag var trött på den gamla eller för att jag helt enkelt bara ville starta om på nytt vet jag inte. Men här är en ny.
Ville egentligen ha omjohanna.blogg.se men jag var väl sisådär 5 dagar för sen vilket är träligt. Men sånt är livet.

Hoppas nu att blogginläggen rullar fram och att både jag och självklart ni kommer att trivas här.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ska du ta bort den andra så man ska se till att komma ihåg den här adressen i stället?

2010-06-26 @ 19:07:33
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback