Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Verner




Det här är Verner. En datastol från IKEA som jag satte ihop igår alldeles själv. IKEA is the shit som gör det lätt att bygga ihop saker och ting!
(Fast lite svårt är det när man är själv och inte har fler än 2 armar/händer måste jag faktiskt erkänna.)

På grund av Lutfi Kolgjini så har jag missat en stor del av Morden i Midsomer för min bror kör loppet efter som jag inte vill missa. Som går nu. Återkommer!
Tyvärr gick det inte bra. Han galopperade i starten och kom inte ifatt trots långt lopp. Bättre lycka nästa gång :)

Nu ska jag äta Center Nougat och kolla ett avsnitt av Rookie Blue, en ny serie som jag har "hittat".





Kommentarer
Postat av: sarastille - vinn smycken för 200 kronor hos mig

haft en bra dag? :)

2010-07-27 @ 21:51:51
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: A

jag har också den ^^

2010-08-08 @ 17:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback