Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Varmt som satan



Att det är årets varmaste dag är det ingen tvekan om! Tidigare idag när jag cyklade till stan så hjälpte inte ens vinddraget till att svalka ner mig...

Så det kanske inte var så smart att gå runt på stan idag i den här värmen för svetten bara rann (nästan iaf). Men det var skönt att komma hemifrån en stund och träffa bästa Sabina också. Vi åt på Med eller utan och trots att jag saknar Hugos kycklingröra så funkar deras röra också.

Köpte jag något på stan då? Förutom en liter jordgubbar så kom jag hem med 4 olika nagellack från H&M och i skrivande stund sitter jag med gult på mina naglar, sommarfint. Lite synd bara att man måste ta två lager på naglarna för annars blir det lite genomskinnligt...

Undra vad jag ska hitta på nu då...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det verkar som att ni också har haft det riktigt varmt, alltså. :) Det kan ju vara skönt ibland, men det gäller ju som sagt att man kan svalka sig.. Har du semester? =)

2010-07-05 @ 11:28:36
URL: http://www.bokblomma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback