Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Trav hela helgen (nästan)

Här ekar det tomt. Det har inte direkt varit medvetet utan jag har helt enkelt inte haft tid att uppdatera. Och nu i helgen har jag varit i Halmstad. Min minneskortläsare gick sönder, igen, men så fixade jag det ändå. Eftersom jag jobbar imorgon så får ni endast dessa bilder för tillfället. Ni får ett hum om vad jag gjort i helgen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback