Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









The twilight saga - Eclipse



Jag är ett stort fan av böckerna och tycker väl att filmerna är okej. Därför hade jag inte så stora förhoppningar om filmen Eclipse som jag kollade på bio igår. Men jag måste säga att det var den bästa av de 3 filmer som nu är gjorda. Vilket är konstigt för uppföljarna brukar alltid vara sämre...

Nu ser jag med spänning fram emot del 1 av Breaking Dawn och med Jacob "borta ur bilden" så kan det inte bli bättre ;p Vilket lag hejar du på?


Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag är nog Team Edward bara för att det ändå handlar om dem, haha. Jag har också hört en hel del om att Eclipse ska vara mycket bättre vilket bådar gott. Jag är inget direkt fan längre men måste såklart se filmerna när jag ändå läst böckerna. :)

2010-07-11 @ 16:29:18
URL: http://locksley.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback