Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Sony cybershot - DSC w390

Jag har länge tänkt på att köpa en ny kamera som jag kan ha med istället för min stora skönhet Canon 40D. Idag tog jag äntligen ett beslut och köpte en ny kompakt kamera. Det blev Sony cybershot - DSC w390 och ikväll får den komma ut på sin premiär runda.

Bild från Sony.se

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag borde också införskaffa en liten kompakt, väldigt sällan nu för tiden att jag orkar gå runt och bära på den stora. Du får visa hur bilderna blir sen, om de är bra o sådär :)

2010-07-24 @ 11:20:40
URL: http://www.eldawand.org/x/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback