Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Smultronstället

Idag åkte jag, mamma och Putte till Söderköping och åt glass på Smultronstället. Himla god glass måste jag säga! Har du varit där och ätit?



Efter Söderköping så stannade vi på IKEA i Linköping och därifrån så kommer man inte tomhänt! Mamma köpte lite saker och jag köpte sugrör och en Verner. Bildbevis kommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: sarastille - vinn smycken för 200 kronor hos mig

tack :) bara bra med mig också

2010-07-26 @ 22:33:10
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: Ella

haha... ja definitivt...



o ja, nu ler hon verkligen på riktigt... enda gångerna hon inte flinar upp sig som en tok är när hon är trött eller hungrig typ... =p

2010-07-27 @ 01:00:13
URL: http://cuteelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback