Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Ny layout och är här för att stanna

En ny layout igen (ser du inte så tryck F5), den här gången utan bild i headern. Jag tycker inte att jag har några bilder som passar som headerbild så det får vara såhär tills jag fixat en bra sådan.
Just det, bakgrundsbilden kommer att ändras så småningom också. Måste hitta en som är perfekt, haha. Några idéer? Jag är öppen för förslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback