Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Jorgubbe

Har precis avnjutit jordgubbar med grädde. Mums vad gott! Hur äter du dina gubbar?
Jag köpte två stycken små jordgubbsplantor för ett tag sedan som nu har växt till sig riktigt ordentligt. I helgen blev den första gubben röd och idag plockade jag den. Den var precis sådär god som en jordgubbe ska vara! Nu hoppas jag på att de andra gubbarna kommer smaka likadant så småningom...








Kommentarer
Postat av: Ella

äter inte jordgubbar... =p

2010-07-12 @ 22:01:44
URL: http://cuteelliz.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag äter dem helst rumstempererade, alltså inte kalla, helt som de är eller med lite mjölk!

2010-07-13 @ 20:25:42
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback