Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Förfest + Harrys 23/7

Hannah ville se om bilderna blev bra med den nya kameran så därför visar jag några bilder från igår.
Jag har endast fotat på auto och jag har förminskat, lagt på ytterst lite kontrast och även skärpa i photoshop. En sak jag blev lite missnöjd med är panoramafunktionen. Bilden blev väldigt mättnadslös och "risig". Men det kanske man kan ordna på något vis genom att fota med andra inställningar...




Testade smile-funktionen och bilden blev ju väldigt... smickrande :P


Kommentarer
Postat av: Minna

Tja, men panoramaeffekt kan vara bra att ha ändå!



Jo, det är min mor och jag för länge sedan..

2010-07-24 @ 22:25:26
URL: http://alotlikeme.org
Postat av: Linnéa

Huset vid skogens slut, är det det där lilla huset vi hittade i pakren i Göteborg när vi körde vilse innan?

2010-07-25 @ 17:40:09
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/
Postat av: Ella

Debbi var snygg i det mörka håret iaf... det passar henne... =) snart dags för fotografering... vi måste boka tid... =)

2010-07-26 @ 11:01:26
URL: http://cuteelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback