Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









En lite mer än helt okej dag

Jag skjutsade mamma och Puute till bussterminalen idag för de skulle ta bussen till båten som tar dom till Riga. Woho säger jag som får vara hemma i hela 3 dagar alldeles själv. Underbart!
Efter att jag släppt av dom så åkte jag och tränade, eller inte. Det var stängt.

Det firades med att Debbi och Carro kom och hälsade på. Vi åt varm smörgåstårta, spelade Disney TP (jag förlorade) och tog Carro på en cykeltur. Först cyklade vi till varamon där vi köpte glass och traskade runt. Tillslut hamnade vi i Pariseviken där vi kände på vattnet och sen bar det iväg hemmåt. Mysigt och trevligt. Synd att Sabina och Liza inte kunde komma pga sjukdom...



Kommentarer
Postat av: Cissi

Fin blogg! :)

2010-07-27 @ 20:55:36
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Fotograf Sofia Wählby

Härlig blogg! :)

2010-07-27 @ 21:26:30
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej,ska vi följa varandra på blogglovin?

Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Fina bilder! =)

2010-07-27 @ 21:30:16
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: LIza

Önskar jag vore där :) så mysigt . MIss you

Var det bara jag som tänkte så här. stackars de som låg på stranden för nu kan alla se dem på din blogg :) hoppas de gillar sina kroppar haha

2010-07-28 @ 20:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback