Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Don't rain on my parade

Arrangerad bild. Det är svårt att fota självporträtt, blir galen på att jag aldrig hittar skärpan!
Haha, min näsa ser ju ut att vara gigantisk...

Kommentarer
Postat av: SARASTiLLE

bara bra :) ska du hitta på idag då? :)

2010-07-30 @ 07:16:32
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: Hannah

Om jag ger dig lite porträttfoto-skills, ger du mig lite naturfoto-skills då? ;) Tycker bilden blev bra förövrigt, passar i oskärpa, blir mer känsla tycker jag :)

2010-08-02 @ 22:21:10
URL: http://www.eldawand.org/x/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback