Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Brum brum

Igår besiktade jag min pärla, dvs min bil som jag har haft i 3 år. Det var kärlek vid första ögonkastet ;)
Som sagt så besiktade jag den igår och tyvärr så gick den inte igenom. Men det var väntat...
Så nästa vecka får den åka till bildoktorn och bli lagad.



Kommentarer
Postat av: LYDDE

SVAR~

tack så mycket! :D

2010-07-30 @ 18:04:58
URL: http://www.lydde.blogspot.com
Postat av: Ella

vad var det som var så fel då...?? ngt måste ju varit tokigt eftersom den inte gick igenom... servar du inte bilen...?? ;-) om du servar bilen varje år så ska du se att ev tvåor upptäcks... ;-)

2010-07-30 @ 23:15:11
URL: http://cuteelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback