Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Bildlöst

Det har inte hänt så mycket den här veckan så jag har inte direkt haft något att skriva om. Och jag har inga bilder att visa heller så trots att jag inte tycker om att skriva ett blogginlägg utan bilder så gör jag det ändå.

Så nu blir det lite svammel om veckan som varit och om vad som händer i helgen.
Jobbar dag den här veckan så jag är som död efter jobbet. Men i måndags och idag så var jag och tränade direkt efter mitt hårda arbetspass, haha. Skönt att ha det gjort och det blir nog en tur till gymmet på lördag också.

Ikväll har jag varit med Sabina och Rickard och kollat in Vätternfestivalen här i Motala. Festivalen som bara har blivit sämre och sämre för varje år och i år är inget undantag. Den håller på ikväll och fre-lör men det blir inget mer besök dit skulle jag tro.

Imorgon blir det skoj för då ska jag och termiterna spela minigolf och äta på Sjövik. 15 (+1) stycken blir vi, det ni! Och på söndag ska jag jobba över. Mer klirr i kassan.

Intressant, eller hur... Hur har din vecka sett ut och hur hoppas du att din helg blir?

Kommentarer
Postat av: Ella

det är ju lite illa när man inte ens vet om att skiten är... haha...

2010-07-02 @ 06:58:52
URL: http://cuteelliz.blogg.se/
Postat av: Sabina

Kul att träffa dig igår!! Vi måste ses oftare kram kram

2010-07-02 @ 08:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback