Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Varm choklad


Ikväll har jag myst framför Robinsson med bröd och varm oboy med chokladgrädde i. Lite torsdagsmys med andra ord för att fira att nu är det helg. Ska du göra något roligt i helgen?


Kommentarer
Postat av: Minna

Åh jag vill också tycka om varm choklad =( Jag har gjort nästan samma sak. Fast med te och handboll =)

2010-12-16 @ 22:48:01
URL: http://alotlikeme.org
Postat av: Linnéa

Ser mysigt ut!

Jag ska nog bara sova i helgen... Det behöver jag verkligen!

2010-12-17 @ 18:28:29
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback