Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Berg o dalbana

Den här kvällen har varit lite som en berg och dalbana. Julbord med jobbet (vilket började och fortsatte vara jättekul men en liten incident på slutet var lite tråkig) men samtidigt en tråkig känsla i magen. En oroande känsla för en person som betyder väldigt mycket för mig trots att jag inte ser henne så ofta. Hon har funnits där i all evighet och jag vill ha kvar henne en tid till. Jag hoppas innerligt att det blir så!

För att det inte ska bli ett bildlöst inlägg två gånger i rad så får ni se ett kort taget i väldigt dåligt ljus, en väldigt smutsig spegel, mitt lockiga hår för kvällen och det jag hade på mig. Enjoy :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback