Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Sjuk, kall och stressad, det är jag det

Hej från en sjuk Johanna! Och det är inte kul kan jag lova nu när jag har julledigt och allt! Att sitta förkyld på 3 flygplan i sammanlagt drygt 20 timmar är inte så lockande det heller. Men får tänka på människorna jag träffar när jag klivit av sista flyget, då kommer hjärtat att värmas lite <3

Idag mötte jag Sabina och Matilda (som är hemma över jul) för en lunch på stan. Det var mysigt att sitta och prata med dom i ett par timmar, föredrar såna träffar framför fester anytime!
Köpte en julklapp till mamma på stan också och jag har INGEN aning om hur jag ska lyckas slå in den...

Och nu ska jag snart åka och köpa de sista julklapparna till min faster innan jag landar hemma hos mamma för lite hemmagjorda hamburgare. Mattias fyller idag så det måste ju firas såklart...

Kommentarer
Postat av: Minna

Du får sova dig igenom det hela så kanske du är frisk när du kommer fram :-)

2010-12-22 @ 17:38:22
URL: http://alotlikeme.org
Postat av: Carina K

Du blir nog frisk tills du ska åka, hoppas jag. Julklappar! :)) Krya på dig! Carina K

2010-12-22 @ 18:03:44
Postat av: Linnéa

Fy så jobbigt att flyga när man är sjuk! Hoppas du hinner bli piggare. När är det du åker?

2010-12-22 @ 20:44:58
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback