Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Så att ni inte tror att min blogg är kapad

Nu sitter jag i ett flygplan någonstans över Atlanten och förhoppningsvis så sover jag.
För att det inte ska vara helt tomt på bloggen medan jag är borta så har jag förinställt ganska många inlägg (tack blogg.se för den "fömånen"). Dessa inlägg handlar för det mesta om mig och jag har inspirerats lite av den där listan som folk skrev, jag tror de flesta av er vet vilken jag menar...

Har vi tur så kommer det även att dyka upp lite mobilinlägg så att ni ser vad jag har för mig där borta. Fast då gäller det ju att de lyckas ta sig över halva jorden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback